Marilyn Monroe

اینکه ما را بردن جنگل چیز حوبی بود
اینکه به ما ناهار هم دادن چیز خوبی بود
اینکه لیوان شیرکاکائو منفجر شد روی لباسم چیز خوبی نبود
اینکه کفشم مناسب نبود چیز خوبی نبود
اما رو هم رفته خیلی خیلی خوب بود
خیلی خیلی هم خوش گذشت
هموا هم مشتی بود
درختها در حال جوانه زدن
و جنگل در حال بیدار شدن
حیف که ما هنوز خوابیم
و دتر از اون اگه کابوس هم ببینیم
آهسته آهسته صدای پای بهار ۹۱ هم داره می آد
به ما گوز هم نمیدن
برگرد سر زندگیت
اتمام حجت یک... با زنش

زبان نداشت وگر نه
هزار و يك شب
براي پرندگان مزرعه
قصه مي بافت!
بسیاری از اخباری که در روابط عمومی ما تنظیم می شود، آمار و اطلاعات و ارقام است. برای نشان دادن درصد مقایسه ای آیتم های مختلف موجود در خبر، چاره ای نیست جز استفاده کردن از اعشار (۹/۱ یا ۴/۹ و …)
استفاده کردن از اعشار در خبر بسته به نوع مرورگری که از آن استفاده می کنیم اشکالاتی به وجود می آورد. آنچه که ما در خبر پیش و پس از اعشار قرار می دهیم و در مرورگر IE، درست و صحیح، اما در Firefox و Chrome جابجا دیده می شود. هر خبرنگاری هم با مرورگری که در محل کار خود با آن کار می کند اخبار را دریافت می کند و نمی توان انتظار داشت همه از مرورگر منقرض شده IE استفاده کنند. این جابجایی و اشتباهات مکرر و خطاهایی که از رسانه ها در به کار بردن اعشار اعداد موجود در خبر سر می زد تا جایی پیش رفت که در تماس های تلفنی با خبرنگارها و دبیران خبر، مسئله را به ایشان گوشزد کردیم.
جالب این بود علیرغم ارسال اصل خبر به صورت فاکس و ایمیل برای خبرنگاران روزنامه ها، بسیاری از دبیران سرویس یا خبرنگاران ترجیح می دادند که از اخبار قرار گرفته روی خروجی خبرگزاری ها استفاده کنند و بسته به مرورگری که از آن استفاده می کردند، عددها درست و غلط درج می شد!!!
چاره ای که به ذهنمان رسید:
مشکل همچنان برقرار بود تا اینکه در خبرها به جای اعشار از نقطه استفاده کردیم. (۹٫۱، ۴٫۹) بعد از به کار بردن نقطه به جای اعشار، درصد قابل ملاحظه ای از خطاها کاهش پیدا کرد و به جز یکی از خبرگزاری های مهم که چندین بار به خبرنگار آن مسئله خطاهای مشاهده را یادآوری کرده ایم، سایر خبرگزاری ها با رعایت این نکته، به درستی اخبار سازمان را انعکاس می دهند
یکی از سئوالاتی که همواره در بین کارگزاران و کارشناسان روابط عمومی مطرح بوده و تاکنون حل نشده است این است که: "روابط عمومی علم است یا هنر یا تجربه"؟
یعنی روابط عمومی بر اثر تجربه به دست می آید؟ یا جزو ویژگیهای ذاتی فرد است و لذا هنر است؟ یا علمی است که در خانواده، سازمانها و نهادهای علمی آموخته می شود؟
بطور کلی در این باره سه پارادایم...
استفاده کردن از اعشار در خبر بسته به نوع مرورگری که از آن استفاده می کنیم اشکالاتی به وجود می آورد. آنچه که ما در خبر پیش و پس از ...
اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که هر سازمان دارد و این سرمایه بی بدیل به تدریج در گذر زمان و به سختی و با تلاش صادقانه اعضای سازمان و البته حمایت نهادهای نظارتی و فعالیتهای روابط عمومی ها به دست می آید
روزها و ماهها و سالها می گذرد تا اعتماد مردم نسبت به ...
يكي از مهمترين دغدغههاي گردشگران در سراسر دنيا نحوه برخورد مردم و كاركنان بخشهاي مختلف كشور و شهري است كه ميزبان آنهاست. بديهي است كه هرچه اين نحوه برخورد دوستانهتر و انسانيتر باشد، گردشگران با خاطرات بهتر و رضايت بيشتري به اين سفر مينگرند. گاه نحوه برخورد ميزبانان ميتواند بر فاكتورهايي مانند امكانات مدرن و پيشرفته غلبه كند و در آمارهاي ارائهشده، كشوري مانند فيجي رتبه بهتري از نظر جذب گردشگر در برابر برخي از كشورهاي پيشرفته غربي كسب كند.
چندي پيش سايت « از انسان بخواه» (ask men) اقدام به انتشار فهرست 10 كشور برتر در زمينه برخورد دوستانه با گردشگران كرد كه بررسي نتايج ...

اما برای کن فقط روز تولد پریا بود
