علی کریمی
کارل مکدانل، از جمله شخصیت های پر طرفدار روی لینکدین، این پست را روی پروفایل خود منتشر کرده است.
او می گوید: «من جای ساکت و خلوتی برای تمرکز پیدا می کنم. بعد ۱۰ کار مهم که باید انجام دهم اما در انجامشان تعلل کرده ام را روی کاغذ می نویسم. از بین این ده تا، دو یا سه تا را علامت می زنم و با خودم قرار می گذارم در هفته ی پیش رو حتماً به این سه کار بپردازم. شاید کار ساده ای به نظر بیاید، اما اکثریت قریب به اتفاق مردم نمی توانند از پس همین یک کار ساده بر بیایند». مکدانل اعتقاد دارد اینکه به خودتان قول بدهید ظرف هفته ی آتی سه کار مهمی که مدام از انجامش طفره رفته اید را به پایان برسانید، از جهات مختلف به موفقیت شما کمک خواهد کرد:
امروز برای مراسم درگذشت همسر حامد رفته بودیم بندر
و دختر حامد که به حامد پناه آورده بود
صحنه دردناکی بود
تو چادر
انتهای ساحل 15
با رانندگی حمید
و دکتر یوسفی و خاندوزی و علی برسلانی
و جگر مخلوط که میهمان دکتر بودیم

مترجم: آرزو حبیبی
منبع:kelloge
از «ارزشهای مشترک» گرفته تا «هدف نام تجاری» و «مسوولیت اجتماعی»، دنیای کسبوکار هیچگونه کمبودی در زمینه مفاهیم، راهبردها و چارچوبها برای کامیابی و موفقیت در عین انجام اقدامات مفید ندارد. امروزه شرکتها برای ترویج ماموریتهای خیرخواهانه خود بسیار سریع عمل میکنند.
مترجم: سعید بقایی
منبع: personalbrandingblog.com
همه افراد لحظاتی را در طول عمر خود تجربه میکنند که از شغل خود خسته شدهاند. درست است که رها کردن یک شغل شما را برای انجام سایر مشاغل دیگر آزاد میکند اما آیا واقعا این کار راه حل درستی است؟
پریروز وداع باشکوه و تشیع پیکر دکتر بهمرام در مرکز انجام شد خیلی ها بودتد و بچه های مرکز همه بودند و همه اشک ریختند و همه سوگواری کردند
مراسمی که در مرکز بود
دکتر حسینی هم صحبت کرد
وهمه حاصرین بعدش خداحافظی با اون عزیز
و بعد از سپاه تا امامزاده و بعد به سوی گنبد
مصلای اهل تسنن گنبد
نماز
چادر با آقای خردمند
استندها
روستای کاکا
پریروز وداع باشکوه و تشیع پیکر دکتر بهمرام در مرکز انجام شد خیلی ها بودتد و بچه های مرکز همه بودند و همه اشک ریختند و همه سوگواری کردند
مراسمی که در مرکز بود
دکتر حسینی هم صحبت کرد
وهمه حاصرین بعدش خداحافظی با اون عزیز
و بعد از سپاه تا امامزاده و بعد به سوی گنبد
مصلای اهل تسنن گنبد
نماز
چادر با آقای خردمند
استندها
روستای کاکا
رحمت اللهی که به مرام بود
او که نامی که پدر بر او برگزیده بود
به شایستگی با رد خیر جاودانه کرد
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی در آبان ماه سال جاری، روابط عمومی ها، طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی را فرا خواهند گرفت.
ویژگی بارز رهبری ومدیریت دفاع مقدس، کسب مشروعیت وقانونیت توأم، ایمان قلبی رهبر و مدیران به اهداف وآرمان های انقلاب و هدایت اعتقادی جنگ با استفاده مهارت آمیز از سرمایه های اجتماعی و فرهنگی رزمندگان و نیروهای مسلح بود. وجه دیگر این رهبری استفاده موثر از نمادهای مذهبی ریشه دار، زبان عامیانه همراه با اخلاص در عمل و بیان شفاف وقابل درک عمومی مسائل جنگ در جامعه بود. قدرت بسیج این رهبری را نیز می توان یک فراز بینظیر تاریخی در اداره جنگ در ایران دانست.
امروز مرکز رو بغض گرفته
بفض سنگینی بر گلو و سینه تک تک همکاران نشسته
نامی که تا دیروز در لیست مفقودین بود
و از دیشب متاسفانه در میان درگذشتگان
دانشمندی که خانواده اش از پذیرش این خبر بد خود داری می کنند
و آرزومند و منتظر بازگشت و برگشت به سلامت او
برای او زود است
او باید هنوز منشا خیر باشد
همان خبری که دریافت کرده و تا کنون نیز از ابراز و ارایه آن دریغ نداشت
دانشمند فرزانه
اوایل مهر است. تو پاییز را دوست داشتی. یادت هست این را گفتی؟ در پاییز بهدنیا آمدی و در پاییز مردی! از مرگ گریزی نداریم هما. میدانستیم که تو میمیری و ما خواهیم مرد و آنها خواهند مرد! اما مرگ هرگز نمیمیرد! (این را همه میدانند حتی آنانی که خودشان را جاودانه تصور میکنند!) میدانستیم و میدانستی از این اهرمن درد رهایی خواهی یافت. اما چه باک که همزمان با خبر مرگت، دو نفر دیگر هم مردند. مرگ احاطهمان کرده. هرچند همچون تو، زندگی باوریم.
روانشناسی رنگ یکی از قابل توجهترین و بحث برانگیزترین جنبههای بازاریابی است که نقش مهمی برای ارایه رفتار مطلوب از سوی مخاطبان که همان متقاعد شدن به خرید است ایفا میکند. اما تحقیقات انجام شده نشان میدهد که عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، تفاوت فرهنگی، محیط و غیره نیز بر تاثیر رنگها روی مشتری تاثیرگذار است.
دکتر علیرضا صدرمحمدی درباره کپیکاریهای صورت گرفته در آگهیهای تبلیغاتی داخلی میگوید: کشور ما در دوران پساتوافق قرار دارد. در این دوران با ورود برندهای مختلفی روبهرو میشویم که آژانسهای تبلیغاتی مشخصی همیشه آنها را برای فعالیت در این حوزه همراهی میکنند. این برندها برای ورود به ایران برنامهریزی منظمی دارند. برخی از برندهای خارجی از تعدادی شرکت تبلیغاتی داخلی خواستهاند که شخصیتها و چهرههای مشهور ایرانی را برای ورود و استفاده تبلیغاتی به آنها معرفی کنند. آنها از الان به فکر بومیسازی و ارتباط بهتر با مخاطبان ایرانی هستند.
افتتاح شعب مختلف و ارائه خدمات بازاریابی و تبلیغاتی به نزدیک به 1200 مشتری محلی و بینالمللی در 75 کشور جهان – در 183 دفتر - نشان از قدرت کم نظیر «دیدیبی» دارد. مشتریان ممتاز این شرکت عبارتند از مک دونالد، سوبارو، فولکس واگن، بیامدبلیو، مایل (Maille) ، فیلیپس، الکترولوکس، سامسونگ، آمازون و تله کام .
بیشتر شرکت ها در تبلیغات خود از حقه هایی استفاده می کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.