نکته ساده بازاریابی برای صاحبان کسب و کار جدید
۹ نکته ساده بازاریابی برای صاحبان کسب و کار جدید
🔑بازاریابی، همه چیز در مورد ساخت یک هویت برای حضور در بازار، به رسمیت شناختن نام و اعتبار از طریق روش های مختلف هست.
در این مطلب به ۹ تکنیک اثر بخش برای کسب و کار های جدید اشاره می کنیم.
👈۱- طراحی نام تجاری، آرم، سربرگ، کارت ویزیت، و بروشوری که حرفه ایی طراحی و چاپ شده باشد، ضروری است.
👈۲- سعی کنید از طریق روزنامه ها و نشریات منطقه خود مصاحبه ایی برای افتتاح کسب و کار خود منتشر کنید.
👈۳- یک وب سایت طراحی کنید.
👈۴- نام خود را در مقالات بیاورید.
👈۵- در روزنامه و نشریات محلی و منطقه ایی خود تبلیغات کنید.
👈۶- به انجمن های مرتبط با فعالیت خود و اتاق بازرگانی بپیوندید.
👈۷- برای پیوستن به هیئت مدیره کتابخانه، شورای هنری، و یا هیت مدیره مدرسه داوطلب شوید.
👈۸- یک لیست از مخاطبین هدف تهیه کنید و هر سه ماه یکبار برای آن ها خبرنامه و همینطور راه حل های خود را برای نیاز های آنها ارسال کنید.
👇👇👇👇
🔑بازاریابی، همه چیز در مورد ساخت یک هویت برای حضور در بازار، به رسمیت شناختن نام و اعتبار از طریق روش های مختلف هست.
در این مطلب به ۹ تکنیک اثر بخش برای کسب و کار های جدید اشاره می کنیم.
👈۱- طراحی نام تجاری، آرم، سربرگ، کارت ویزیت، و بروشوری که حرفه ایی طراحی و چاپ شده باشد، ضروری است.
👈۲- سعی کنید از طریق روزنامه ها و نشریات منطقه خود مصاحبه ایی برای افتتاح کسب و کار خود منتشر کنید.
👈۳- یک وب سایت طراحی کنید.
👈۴- نام خود را در مقالات بیاورید.
👈۵- در روزنامه و نشریات محلی و منطقه ایی خود تبلیغات کنید.
👈۶- به انجمن های مرتبط با فعالیت خود و اتاق بازرگانی بپیوندید.
👈۷- برای پیوستن به هیئت مدیره کتابخانه، شورای هنری، و یا هیت مدیره مدرسه داوطلب شوید.
👈۸- یک لیست از مخاطبین هدف تهیه کنید و هر سه ماه یکبار برای آن ها خبرنامه و همینطور راه حل های خود را برای نیاز های آنها ارسال کنید.
👇👇👇👇
+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم بهمن ۱۳۹۴ ساعت 12:43 توسط محمد
|