نمایش ذهن یک مهندس در آگهی تبلیغاتی عجیب و غریب هوندا
هوندا در یک آگهی تبلیغاتی برای خودروی مدل جدید Civic Sedan خود بینندگان را در حالی با افکار یک مهندس آشنا میکند که او رویای حرکت محصول خود در جاده را در سر میپروراند.
به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از فرصت امروز، این آگهی تبلیغاتی با عنوان «The Dreamer » که با اشتیاق فراوان به آگهی تبلیغاتی « Walking on a Dream » متعلق به گروه موسیقی دو نفره « Empire of the Sun » نیز میپردازد، توسط آژانس تبلیغاتی record RPA متعلق به هوندا ساخته شد وCivic Sedan را در ذهن یک مهندس شبیه به ترن هوایی به تصویر میکشد. در پایان شعار «مستقیم از تصور ما» به چشم میخورد.
هدف از ساخت این آگهی تبلیغاتی شاد برای خودروی مدل Civic کاملا جدید نمایش عناصر تازه و باز طراحی شده این اتومبیل است. به گزارش امبیای نیوز، گذشته از فیلم، هوندا در حال انجام یک اقدام سنگین در حوزه رسانههای اجتماعی برای تبلیغ این خودروی جدید است. آگهیهای تبلیغاتی ویدئویی همچنین طبق برنامهریزیهای موجود در سطح ملی روی Snapchat و در سطح منطقهای روی«Live Stories » اجرا میشود.